BŁĘDY HANDLOWCÓW W KONTAKCIE Z KLIENTEM.

dnia

Aby spotkanie było skutecznie  należy przede wszystkim wiedzieć, jak rozmawiać z klientem, jakie pytania mu zadawać, aktywnie go słuchać, obserwować oraz kojarzyć ze sobą fakty i wyciągać wnioski. Sprzedaż bez bez przygotowanie się na temat klienta  nie jest sprzedażą. Jest spełnianiem wyobrażeń handlowca a nie klienta, a przecież to właśnie ten drugi jest zawsze najważniejszy.

Depositphotos_10825327_l-2015

Poniżej kilka największych i najczęściej popełnianych błędów przez „naszych” handlowców:

1.Nie przygotowanie do spotkania

2. Za dużo mówią a za mało  słuchają  

3. Brak indywidualnego podejścia

4. Przerywanie i niepodążanie za torem myślenia i klienta

5. Za mało zadają pytań a jak otrzyma odpowiedz nie słucha jej i nie wyciąga wniosków

6. Nie dopasowywanie stylu wypowiedzi do rozmówcy

7. Brak podsumowania spotkania i płynne przejście do umówienia się na następny krok w sprzedaży

 8. Parcie na wynik

9. Wygląd , często ie odpowiedni do rozmówcy

Szanujmy swój czas i jak robimy coś to do końca zawsze  profesjonalnie bo zostaniemy ocenieni a warto pracować na rekomendacjach !!!

Foto: superszkolenia.pl, formatrix.pl.

Dodaj komentarz